motivasyon için ve kendimizi geliştirmek, yeni şeyler öğrenmek adına eğitimler ve sosyal etkinlikler ( personel gecesi, ayın personeli için küçük hediyeler,)
iş yerimizin güvenli olması da önemli bizim için her açıdan her an işten çıkarılma kaygımız ya da acaba buradan düşer miyim yada asansörün bakımı yapılıyor mu? servis şoförü arabayı dikkatli kullanıyor mu? kaza yapacağız mı ?diye endişelerimiz olmamalı
inisiyatif almaya gelince bazı şeylerde biz personelinize inisiyatif vermezseniz verimli olamıyoruz maalesef sürekli müdürüme sorup size döneyim demekten biz de eminim misafirler de memnun olmaz, bizlerde alışveriş ve herhangi bir iletişimde net ve hızlı cevap almak isteriz ayrıca inisiyatif vererek telefon trafiğini önleyerek zamandan ve telefon faturasından tasarruf etmiş oluruz. Bir saniyesi bile geri getirilemeyen tek şey zamandır. Kaliteli eleman size para ve zaman kazandırır. ucuz eleman size para ve zaman daha çok şey kaybettirir. Personel haksızlığa uğramayı da hiç sevmez adillik ister artı maddi ve manevi yaptığı şeylerin karşılığını ve farkını görmek ister. İşletme müşteri den önce personelini düşünmeli iyi personel iyi müşteri mutlu personel mutlu müşteri anlamına gelir. işletmenin menfaatiyle personel menfaatiyle doğru orantılı olmalı
selamlar
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder